Nyårslöfte

Mitt nyårslöfte påminner om mina tidigare löften och jag är verkligen nöjd med mitt val eftersom jag vet att jag kan klara det, det är ingen ide att ha ett nyårslöfte som man vet att man inte kan hålla osv.

Mitt löfte är Att ta hand om mig själv och min kropp bättre jag ska alltså träna mer, äta bättre, men ändå unna mig saker som godis och annat. För eftersom jag har varit sjuk nu i flera månader har jag inte kunnat träna och jag känner verkligen att jag har gått ner mig mer och mer och nu har jag tappat lusten för allt, men nu är det dags att ta tag i mig själv igen! 
      Och jag ska ta hand om mig själv psykiskt genom att tänka igenom mina val noga och bara välja saker jag kommer trivas med, umgås med dom jag vill och ja, bara ta hand om mig själv och min kropp.


Har ni några nyårslöften?


Kommentarer
Postat av: Lauritsvera

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-04-11 @ 13:17:22
URL: http://lauritsvera.bloglyric.com
Postat av: Lauritsvera

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-04-11 @ 13:17:31
URL: http://lauritsvera.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0