Slänga? spara? Släääääng!!

Nu är äntligen lägenheten färdigstädad och jag har börjat att rensa bort lite skit i garderoben också, har hittills slängt 10 st BH'ar, 31 par trosor och 7par strumpor, helt insane! Skulle behöva slänga alla mina strumpor och nästan alla mina underkläder för att känna att allt är helt fint men ja då har jag ju inget kvar, haha får hoppas att tomten kommer med lite underkläder och strumpor åt mig i jul så jag kan få rensa bort lite till..

Har tagit en paus nu innan jag ska börja kolla mer bland kläderna men det är så sjukt tråkigt! Måste även slå in ett paket till, ringa Af, ringa om ett möte och ja göra lite mer saker, usch inget roligt alls känns det som! Och till det är jag även sjukt hungrig! Ska nog ta något att äta innan jag fortsätter och gör klart för idag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0