Tröttis är hemma igen

Innan jag åkte till Louise skulle jag stänga av datorn och då börjar den uppdatera massa saker, nu när jag kom hem flera timmar senare står den på 50 av 72 kul! Har lyckats få igång den nu iaf, haha!

Åkte ju som sagt hem till Louise för att umgås så först käkade vi lite och sen har vi mest legat och tittat på tv och bara slappat, blev dock så trött nyss så jag bad henne köra hem mig och här hemma har Johan och killarna haft spelkväll och nu kollar dom på film och äter popcorn så det luktar i hela trapphuset. Jag sitter med datorn i sängen, ska kolla runt lite och sen sova, ska bli så skönt att sova precis hur länge jag vill i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0