18 juli 2010

Hej där!
Jag har haft en ganska slapp morgon, gick upp vid tio och la mig med täcket i soffan och tittade på saltkråkan och efter det åt jag och Johan jätte mycket frukost (i alla fall jag), sen planerade vi lite mat inför veckan och så gick vi och handlade och sånt där. Men ja just ja, precis innan vi skulle iväg så skulle Johan ut och skruva fast styret lite bättre på cykeln han har fått av mig och så kommer han in direkt och är as arg, då har någon snott cykeln, så jävla surt! Just vid vårat hus verklar alla bli av med sina cyklar! Men det sjuka är att den här stod i cykelstället och allt medan Anna har sin cykel står bredvid stället men nej den tog dom inte, haha. Tur för Anna dock.
Det positiva i det här är att då kanske jag kan köpa en ny cykel till Johan när han fyller, dock vet han ju om det då men det är ju något han behöver, så ja nu måste jag leta efter en ny åt honom, tradera nästa?


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jadu det var väldigt tur för mig!^^helt sjukt haha

2010-07-20 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0