23 juli 2010

God morgon, har nu har jag precis gjort mig klar och om en stund ska jag ta cykeln iväg till jobbet, börjar halv åtta men idag vet jag inte riktigt när jag slutar, tror det kan bli runt två iaf. Och vad ska jag göra efter det då? Har ingen aning, jag har inte ett dugg planerat på hela helgen, både skönt och tråkigt men ja, jag har lite jag skulle behöva fixa men får väl se vad det blir, hehe. Nej nu ska jag kila, ha det


Såg förresten att mitt sms inte kom upp igår, skrev iaf typ att vi aldrig fick besök för att dom fick förhinder och att jag ist spenderade hela kvällen i soffan eftersom jag var så sjukt trött, tror jag somnade vid tio sen, mycket skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0