4 juli 2010

God morgon alla bakis och inte bakisar där ute!
Jag är så glad! Hade verkligen en sjukt bra kväll igår! IDet droppade in folk lite hur som helst mellan sex och innan krogen, tror vi var runt 20 st så vår lilla lägenhet var verkligen full! Vi fick lite pressenter också, George Göte (Fisken) som jag skrev om tidigare, ostbågar, en flaska vin och så en bukett blommor, snälla människor! När vi hade varit här miljoner timmar så gick vi till B&S och dansade loss i värmen med sjukt mycket folk och när det var dags att gå hem så köpte Johan, jag och Linda kebab som vi gick hit och smaskade på innan vi somnade.
Men ja, en asbra kväll var det verkligen som sagt!
Nu skulle jag behöva äta och duscha, mina fötter är svarta(?) och jag känner mig sådär lagom fresh efter att ha klivi i klibbiga saker på golvet så städa skulle också behövas.. Äh jag tar det där senare...


George Göte Claesson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0