Grejilurande

Jag jobbade till kl två idag precis som jag trodde, var en väldigt lugn förmiddag och sen på eftermiddagen var vi iväg och handlade med en annan personal, mycket trevligt! Har förresten haft en väldigt bra arbetsvecka och jag hoppas verkligen att nästa vecka bli lika bra.
Nu när jag har varit hemma en stund så har jag plockat, dammat, damsugit och torkat golven här i lägenheten, sen fixat lite med inköpslistan så Johan och jag kan dra och handla när han kommer hem. Har även fixat lite med jobbpapper. Ja och just ja, jag satt och täntke planera maten inför nästa vecka men insåg att jag jobbar kväll måndag, tisdag och torsdag och på onsdag fyller Johan så då kanske vi ska ut och äta och att planera maten till nästa fredag, det orkar jag inte göra, haha!
Nej nu ska jag fixa klart lite och sen lägga mig i soffan tills älsklingen kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0