Hemma igen

Sådär nu är jag hemma igen. Eller okej jag har varit hemma ett tag men inte orkat sitta vid datorn. Jobbet har flytit på idag, dock var det lite surt att sitta precis vid ett fönster som pekade rakt mot det spegelblanka vattnet 100m bort och se hur termometern bara tickade upp, hmmm.. MEN i morgon ska fan jag också få sola, ett tag iaf! Förresten, idag hann  jag inte äta riktig lunch så i 9 timmar har jag bara stått mig på en Nutrilett dryck, (gå ner i vikt smörja) men alltså det funkade verkligen, helt sjukt! Trodde aldrig att jag skulle bli mätt på en liten "festis" men ja, jag stod mig hela vägen till bilen där jag hittade en påse godis, haha
Nu tror jag att Johan och jag ska dra och handla något gott till mat ikväll och sen vet jag inte vad vi ska hitta på, blir nog lungt här hemma skulle jag tro..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0