Kväll

Hej där!
Jag har haft en lugn och skön dag idag, johan och Jag har mest slappat och bara varit. En sväng förbi Tomi har vi även varit så Johan  kunde få lite mer dataspel och sen köpte vi varsin glass som vi mumsade på när vi gick hem igen. Vi har även ägnat massa tid åt att beundra Göte och planera för att köpa ett större akvarium och kanske köpa en till fisk, haha jag älskar det! Nu ska vi snart krypa upp i sofan med lite gott och kika på någon film, Göte får dock nöja sig med sin illaluktande mat, haha

Jag ringde till mamma och skulle berätta om Göte:
S- Mamma! Du har fått ett barnbarn
M- :O ( Helt tyst och låter som om hon ska svimma)
S- En FISK, En FISK (Skriker)
M- Åh!! Jag tänkte väl, herre gud!

Hahahha stackars mamma, jag trodde hon skulle dö en skvätt där :P





George Göte Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0