Stress och slit, men bra blir det

Åååhh vilken stress och vilket slit det har varit idag!
När jag slutade jobbet halv fem skyndade jag mig hem så hämtade Johan upp mig, på två timmar hann vi hyra släpkärra, hämta Peter, dra till hallsta och hämta soffan och köpa en lampa, åka hem och packa ur soffan, packa in den gamla, köra det till Johans föräldrar och sen tillbaka med kärran. Sjukt stressigt var det!
          Sen kom Johan och jag hem till bombnedslaget och skulle slänga ihop soffan, något vi trodde skulle vara gjort i ett naffs men nu har vi hållit på sen klockan sju eftersom sakerna inte alls passade som dom skulle, vi tappade bort saker i röran osv. Sen under den tiden hann jag även laga lite mat och så nu har vi äntligen hunnit ut med allt skräp och ställt i ordning lite mer. Men ja, jag ser att vi verkligen behöver städa efter det här..

Nej usch nu är jag så slut i huvudet och kroppen, har slitit sen halv åtta i morse och nu är klockan typ halv elva.. Haha nej nu ska jag knacka på toadörren för jag tror faktiskt älsklings Johan har somnat där inne och jag vill in och duscha..

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0