26 juni 2010

Hallå där!
Herre gud vad seg jag är! Idag har jag bara mått dåligt och ätit massa hemmagjord potatissallad, åt upp allt som vi inte åt igår och det är säkert minst 3 portioner haha! Men iaf tänkte berätta lite om igår nu då

Efter att Johan och jag hade varit ute hos hans föräldrar åkte vi hem och fixade oss lite fort sen kom Peter och hämtade upp oss och även Jossan som hade tagit sig hit. Vi åkte ut till Medåker till Maddes föräldrar där det redan var massa trevligt folk, tror vi var ungefär 15st glada. Vi började med sill och potatis som en liten förrätt med nubbe och snappsvisor och sen grillade alla massa mat, ett tag senare kom även en stor skål med jordgubbar och grädde fram och en jätte fin jordgubbstårta (Jag tålde den inte tyvärr men hörde av andra att den var jätte god). Snappsvisorna fortsatte hela kvällen och senare utbyttes dom mot andra gamla godingar som vi sjöng och dansade till hela natten. Runt halv fyra bestämde vi oss för att sova så då bäddade vi iordning sängplatser till dom som var kvar, Johan, jag och Jossan delade på en stor madrass på vardagsrums golvet där även 5 andra sov, vi låg sen och pratade ett tag och runt fyra måste alla ha somnat.
Idag vaknade jag kl åtta och hade kramp i magen och mådde så jävla dåligt, låg och spelade mobilspel tills halv tio då Jossan vaknade och jag tvingade henne att få dit hennes mamma fort så jag fick åka hem. När Johan och jag kom hem så slängde vi alla saker i hallen och gick in och sov till ca halv två då jag gick in i duschen, käkade och sen gick och sov ett tag till. Nu har jag nyss ätit igen och känner mig lite bättre så snart ska vi kila till affären och handla chips och mer mat till ikväll, haha.

Men ja, kvällen igår var verkligen jätte lyckad och det var bara massa glada miner, dock är det alltid surt att må dåligt dagen efter men det kan jag ta, tack alla för igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0