29 juni 2010

God morgon gladingar!
Jag vaknade för ca 20 minuter sen, satt nyss och åt frukost då min syster ringde och talade om att dom kanske hämtar mig om mellan 10-60minuter, jag som satt helt nyvaken fick springa och klä på mig fort och platta håret, men nu är jag nästan klar så nu ska jag äta min frukost och sen göra det sista innan dom kommer. När dom plockat upp mig åker vi till örebro för en heldag med min andra syster och så ska barnen få leka, vi ska gå på någon teater i en park för barn och sen blir det en vända på stan så jag kan handla smink och så ska vi nog äta något gott också, jag är sugen på kyckling.. Nej men nu ska jag skynda mig, vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0