7 juni 2010

Hallå!
hittills idag så har jag jobbat 2,5h och diskat och den övriga tiden har jag spenderat i soffan som  en riktig potatis.. Nu ska jag ta tag i min garderob och försöka rensa lite vilket blir 3e gången på max 3 månader men ja, jag måste få bort mer känner jag. Ikväll ska jag tillbaka och jobba ca 1,5h till och det är allt jag vet so far, det kommer nog bli en väldigt lugn dag idag känner jag, jag har verkligen ingen energi alls.. 

Förövrigt måste jag skryta lite om att jag satte en kateter in genom naveln och in i urinblåsan på första försöket idag, så jävla bra är jag! Och ja det här lät lite äckligt kanske men det är det inte men jag kan inte förklara det bättre än så..

Nu ska jag ta tag i garderobfan och fortsätta med mina hemliga fantasier som jag inte kan bli av med


Innan jag publicerade det här så ringde dom från jobbet här i köping så nu har jag bokat in lite jobbtillfällen fram till och med augusti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0