Dagen

Idag har jag en dålig dag, eller nej inte rikigt för allt har varit bra men dock är mitt humör inte rikigt med. Stackars Johan.. Förut tvingade Johan med mig ut på gräsmattan för att sola så vi låg där och pratade lite om inflyttningsfesten osv, efter någon timme gick jag in igen och fixade lite inne sen la jag mig på balkongen och solade med spotify igång och det var riktigt skönt! Johan kom in och gjorde mig sällskap efter ett tag innan vi började kolla lite på var vi skulle kunna sätta upp lite hyllor och sånt där så nu har jag skickat iväg Johan hem till hans föräldrar för att hämta en borrmaskin och lite sånt så får vi se om vi får upp någon hylla idag, annars har jag ritat på väggen i onödan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0