~

Mitt inne i tvättandet kommer Jossan och jag på att jag måste köpa lite saker så vi drar iväg till kicks och så köpte jag en fondation borste och en ler ansiktsmask sen hämtade vi upp Anna och gick till Landora där jag köpte en skruvgrejs till att ta bort hår med och nytt nagel lack. Sen gick Jossan och jag hem hit och hämtade det sista av tvätten och käkade varsin bulle och planerade morgondagen.
Nu kommer snart Anna hit så ska vi och Johan kolla på skor till honom och jacka till henne sen ska vi handla mat. Sen är det tänkt att vi ska hänga med henne hem och fixa lite mat och bara umgås, trevligt :)

Förövrigt så var det någon gubbe som hade ringt till våran bostadsförening och sagt att jag hade snott hans tvätt tid idag sen gick jag och kontrolerade det och nej jag hade gjort rätt. Sen senare när jag kommer ner och har tagit bort min "knapp" från tiden eftersom jag hade den och låste dörren med, ja dååå satt det plötsligt en "knapp" på tiden som om jag då skulle ha snott den, jävla gubbe!


Kommentarer
Postat av: Julianlinn

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:55:53
URL: http://julianlinn.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0