Glad midsommar Sköningar!

Idag vet jag inte om jag hinner uppdatera så mycket så jag tänkte berätta lite snabbt hur dagens planer ser ut.

Brunch hos mormor och morfar- Johan och jag tar bilen och spurtar till mormor och morfar till elva och träffar min släkt och har det trevligt.

Mat hos Johans föräldrar - Ja det blir mycket mat idag, men iaf så runt två-tre åker vi hem till Johans föräldrar och träffar hans släkt och äter mat och umgås lite.

Party i medåker- Yes och vad tror ni vi ska göra där då!? Jo äääta:D Efter Johans föräldrar så åker vi hem och fixar oss lite snabbt sen möter vi upp dom andra och åker ut till Maddes föräldrar i medåker där det blir grillning och alkoholintag, det kommer bli så spår!

Som ni ser har jag en del att göra idag men allt ska bli så roligt och mycket mat säger man ju inte nej till!
Ha en supertrevlig midsommar!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0