Härliga dag

Hallå där!
Jag har haft en sjukt härlig dag och nu vill jag inte att den ska ta slut men det verkar inte finnas någon som vill hitta på något med mig tyvärr...
Iaf så mötte jag ju upp Jossan på stan och så var hon in på systemet osv sen åkte vi hem till henne och solade hela dagen men efter ett tag blev vi lite uttråkade så då började vi leka någon lek som slutade med att jag hällde vatten över hela henne, askul haha! Sen käkade vi varsin baugette som vi hade handlat från Cafe latte när vi var på stan. Runt tre fixade vi oss så drog vi upp på stan och så skulle hon på ett möte sen åkte vi till Donken och käkade glass innan det var dags att möta upp Johan på Willys och handla mat inför midsommar. Nu har vi lagom hunnit hem och så har mamma och Elisabeth varit här en stund och fikat och ja nu är det nog dags att andas ut och inse att det är dags att ta kväller, men som sagt vill jag hitta på mer så är någon sugen är det bara att höra av sig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0