Hemma efter en heldag på landet

Nu är jag hemma igen efter en heldag ute i solen med mina systrar och ungarna!
Först åkte jag hem till pappa och så var vi alla ute där och ungarna lekte, vid halv ett åt vi lunch som Stina hade fixat och sen fick dom minsta sova ett tag. När alla ungarna vaknat så fick dom turas om att åka lite traktor med pappa vilket dom gillade! Vid tre åkte vi över till mamma och barnen fortsatte att leva rövare och lite senare grillade vi och så gjorde mamma en egen potatis sallad, så galet gott! Runt halv sex kom mormor och morfar även över till mamma så fikade vi alla med mina och Elins bullar och efter det var det dags för mig att åka hem igen. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra, skulle vilja hitta på något kul men tror inte Johan är så sugen, men vem vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0