Kärlek på allt

Lite ändrade planer blev det allt, hann precis träffa Jossan på stan då ringde dom från jobbet så fick jag skynda dit och fixa min medicindelegering och sen åkte jag hem igen. Bestämde med Jossan att vi fortfarande ville ha glass så vi möttes igen på stan och åt vi glass och kikade runt i lite affärer, gick in och hälsade på Anna osv. Sen köpte jag två jätte somriga linnen och en underbar skjorta på JC också, kärlek på det! Efter det cyklade jag hem och så åkte jag och Johan ut till hans föräldrar och fikade lite och efter det åkte vi och handlade. Nu ska vi ställa oss och fixa lite tacos och jag har köpt rädisor att småäta på medan vi lagar maten, så sjukt gott! Jag är på såå bra humör just nu, allt är så bra och det är sommar! KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0