Måndags mys

Sådär, nu har det blivit lite lungt och jag kan ta kväller.
Vi åkte som sagt ut och badade tidigare och sen var vi där till halv fem - fem taget. När vi kom hem ställde jag mig och lagade mat, spagetti och köttfärsås blev det och sen började jag diska efter maten. Nu har jag precis duschat så nu ska jag nog sätta mig och måla naglarna och planera vad för smink jag ska köpa i morgon. Och sen blir det söndags måndags mys med Johan, för i morgon jobbar han som vanligt igen. 

  
                   

Jag älskar verkligen mitt liv, allt är så underbart just nu och jag är så glad att jag får dela allt med min familj, mina nya och gammla vänner och med min älskade Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0