Sjuuuuk

I natt har jag haft den värsta natten ever tror jag! Har vaknat typ en gång i timmen av att min hals gjorde ont, jag hade feber och kunde inte andas, nacken gjorde ont, magen såg ut som en ballong eller att jag hade så ont i huvudet och någon tablett hjälpte inte heller. Sen blev det inte bättre av att Johan pratade i sömnen hela natten och armbågade mig i pannan och nacken ett x antal gånger. Nu har jag iaf tagit mig upp ur sängen och fått i mig lite te, har fortfarande feber och ont överallt men måste ner och tvätta så det är bara att stå ut. Usch det är så sjukt synd om mig just nu att ni anar inte, stackars mig!



Grattis förresten till alla studenter idag, hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0