Söndagkväll

Precis som jag skrev tidigare så åkte jag och Jossan ut till munktorp och tittade på när Johan spelade, 9-0 vann dom med och Johan gjorde ett mål, riktigt roligt! Efter det åkte jag hem och så kom mamma över, när Johan kom hem så fikade vi och pratade vidare. Mamma hade även med en pajform och en stor kruka med en tomatplanta och lite smultronplantor i som jag ska ha på balkongen, i utbyte fick hon ett pajrecept av mig, billigt och bra, hehe. Vid sju taget fixade vi mat, så gott! Just nu ligger vi och tittar på Hairspray på 4an och jag försöker bestämma om jag orkar äta popcorn eller inte, haha. Förövrigt har vi planerat inflyttningsfesten nu, jag längtar!

Nej ska tillbaka till tv'n nu, ha en mysig söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0