10 maj 2010

Hej hej,
Herre gud vilken dag, det har verkligen varit fullt upp hela tiden så något bloggande har jag inte hunnit med, kanske hinner i morgon?
Aja började dagen med massa ikappläsning i bloggar (nördigt jag vet) sen packade jag upp alla mina kläder in i garderoben. Lite senare kom Anna hit och vi skruvade ihop vårat köksbord och stolar, haha i två timmar höll vi på för vi bara gjorde fel hela tiden, men till slut gick det. Sen lyckades Anna fixa vårat balkongbord med. Efter ett tag dök Linda upp och bjöd oss på fika sen blev det massa snack. Efter att Linda dragit kom Johan hem från jobbet och han och Anna försökte fixa vår telefon som fortfarande inte fungerar medan jag sprang runt och packade upp. Sedan kom hans föräldrar hit och försökte fixa upp lampor men det krånglade så dom skulle komma och göra det en annan dag ist. Vid sju taget åkte Johan, jag och Anna iväg till Willys och storhandlade ca 1000kr gick det på men ja, en hel del fick vi.. Efter det drog vi och köpte kebabsallad och så satt vi tre här hemma och kikade på tv och åt och nu har Anna åkt hem och Johan springer runt och försöker packa upp det sista. Ja en händelserik dag verkligen, men riktigt roligt har det varit :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga köksmöbler ni hade fixat ;) & väskor^^

2010-05-10 @ 22:45:05
URL: http://lindadahlin.devote.se
Postat av: Sara

Haha tack, ah jag ääälskar väskorna ;)

2010-05-11 @ 11:34:22
URL: http://aspsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0