10 maj 2010

Godmorgon folket!
Vaknade upp i min och Johans lägenhet idag, usch mår nästan dåligt över att se alla kartonger, påsar och skit som vi måste packa upp och eftersom Johan jobbar så vore det ju bra om jag fixar en del nu under dagen, inte ens mat i kylen har vi. och micron har gått sönder så jag vet inte hur jag ska värma min mat som Johans mamma snällt skickade hit. och var fan är mitt badkar som skulle vara insatt tills när vi kom hem? Och var ligger arbetsförmedlinen? Och varför funkar inte vår hemtelefon? Och varför går det inte att bygga ihop balkongbordet? Ja ni förstår, lite att göra har jag verkligen och jag har ingen aning om var jag ska börja.. Jag vill bara berätta om älskade Turkiet men ah det får jag väl göra senare, nu ska jag nog försöka bygga ihop köksbordet, so long!

Meeen ja, jag ÄLSKAR vår lägenhet med slitna fula tapeter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0