19 maj 2010

hmm, igår funkade inte mitt internett så jag mobilbloggade några ggr men såg nu att dom tydligen aldrig kom ut..
Aja så igår var jag med Esmeralda hela dagen, hon hjälpte mig lite med tvätten sen cyklade vi in till stan och käkade glass med Jossan en sväng, mycket trevligt!

Idag har jag som sagt varit i Arboga hela dagen, har varit barnvakt och sen efter det gick vi hem till dom sen har Elin och jag gjort massa köttbullar, asgoda!
Nu sitter jag och hoppas att Johan kommer hem snart, har träffat honom 10minuter sen i måndags, sådär kul. Har även köpt en sak till honom idag bara för att lixom, hoppas han blir glad :)

Malin och jag pratade lite, appropå annat
Jag- Bla bla Johan
Malin- Vem Johan?
Jag- Min Johan, det vet du ju vem det är
Malin- Jaa... Jag har en pappa
Jag- Ja och jag har en Johan, vilken tur vi har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0