20 maj 2010

Åh jag är så glad!!!
Jag är en riktig bananskalsglidare så det bara tjuter om det! Alla mina jobb har jag bara glidit in på genom att ha rätt kontakter, och nu ringde dom nyss från hemtjänsten på nordlund och frågade om jag kunde komma på måndag och prata om att sommarjobba där, fan vad nice! Inte för att jag vet om jag fattade rätt om vad jag ska jobba med, lixom om det är som hemtjänsten eller på ett boende men det skiter jag i, jag vill ha pengar och slippa pendla så mycket. Gud jag är så jävla glad, ska snart fira genom att inta gräsmattan med Esmeralda :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju räkna med att få torka rumpa/byta blöja ;)

2010-05-20 @ 21:21:13
URL: http://lindadahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0