22 maj 2010

Nu är jag äntligen hemma, eller okej jag har faktiskt redan hunnit äta med men ändå..
Det har gått bra och jobba hela dagen, dock kan man lätt känna sig lite utanför när precis alla är döva utom en själv, men ja man får väl göra det bästa utav situationen antar jag. Som jag skrev tidigare grillade vi ikväll, vi fixade massa goda grillspett, klyftpotatis och sen tzatziki (stavning) sen senare åt vi glass med varma bär, riktigt trevligt var det, så satt vi ute nästan hela kvällen och bara slappade. Nej nu orkar jag inte skriva mer, är jobbigt mätt av den goda maten Johan hade med hem från sin mamma, ska försöka smälta den lite så jag kan smocka i mig massa ostbågar och kika på någon film med Johan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0