23 maj 2010

Nyss var vi iväg och handlade lite och nu håller Johan på och fixar sin garderob och jag ska snart börja plocka lite jag med för senare idag kommer Johans mamma och mormor hit och fikar och så kanske Anna dyker upp, ska bli riktigt trevligt, var länge sen vi träffade hans mormor faktiskt. Men innan jag börjar städa tänkte jag köra en ny "fem saker du kanske inte viste om mig" för nu har jag funderat ut lite bättre saker som jag tror att så många inte vet, haha

Fem saker du kanske inte viste om mig:
1. Jag tycker faktiskt inte om djur (Våfflan är dock okej)
2. Jag önskar att jag aldrig behöver jobba, helt seriöst
3. Jag skriker alltid åt andra bilister när jag kör bil
4. Jag har sverigest sämsta lokalsinne
5. "Fake it till you make it" är mitt måtto


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahha, "fake it til you make it" . Stackars Johan, kan inte vara kul när det är ens flickväns motto ;)

2010-05-23 @ 20:09:26
URL: http://lindadahlin.devote.se
Postat av: sara

Hahahha beror ju på vilket sammanhang man använder det i ;)

2010-05-23 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0