26 maj 2010

Surt, sms bloggade igår för att jag aldrig orkade göra det på datorn men nehe inte kom det upp inte.. Konstigt?
Aja igår mådde jag så kass hela dagen så jag sov och låg i soffan mest hela tiden och därför kom det inte några inlägg..

Men nu har jag nyss ätit frukost, det jag mådde dåligt av igår måste gått över nu, som tur är. Ska snart slänga mig in i duschen iaf, sen skulle jag behöva ringa lite samtal, städa lite och dra ner till banken. Får se vad jag orkar ta tag i.. Senare idag ska jag även träffa en av brukarna som jag kommer jobba som personlig assistent åt, jag kommer ha två st troligtvis så den ena träffar jag som sagt idag och den andra ska jag jobba med i morgon och på tisdag. Och ja, det var allt för tillfället, vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0