28 maj 2010

ooouuff jag är så trött!!
Med det sagt kan jag tala om att det gick bra att jobba igår, det var väldigt lungt och det som jag känner kan bli svårt är allt med sondmatning och sånt, men ja jag tror jag fixar det.. Och det var det jag tänkte säga om det faktiskt, orkar inte gå in på mer...

Idag då, har pecis sett att dom har fixat till med min lön från Odigos så på måndag!? förhoppningsvis får jag mina pengar, tur att Johan kunde fixa räkningarna så länge! Ja och nu då, ska snart slänga på mig lite kläder för sen har jag tvätt-tid 10-14 så det är väl det jag ska roa mig med. Skulle vilja gå ner på stan med  så jag får se om jag hinner, behöver även dra och handla någon mat till ikväll för som jag skrev förut så ska vi till Arboga och grilla lite med några ur min släkt, ska bli riktigt mysigt!
Nej nu måste jag sätta fart, vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0