30 maj 2010

Sara = Blöööh
Usch jag är så jävla segt, men ja jag hade jätte roligt igår, träffade så mycket kul folk, och okul folk vilket ni kanske såg i det tidigare inlägget.. Kvällen såg väl ut i korta drag så att Johan och jag korkade upp vid tre, typ sex som Jacke till oss så krökade vi här tills nio då drog vi till Anna G där det var sjukt mycket folk! Träffade en ny filur där som var riktigt trevlig, och min vapendragare Linda dök såklart upp också. Senare någon gång drog vi till öltältet och det har jag inte så mycket att säga om, mycket folk! Efter det drog Johan och jag hem och snackade om allt och inget, mest inget haha sen kunde inte jag somna när vi skulle sova så jag la mig i badkaret ett tag, mycket skönt var det faktiskt. Sen lyckades jag väl somna någon gång när jag kom tillbaka till sängen och nu är jag vaken igen, sliten som ett as och fortfarade irriterad över saker och ting, men efter det här släpper jag det. Såna där personer är inte värda min irritation ens, så jävla omogen och respektlös, nej tack och hej på dej!
Nu ska jag inta sofan, vi hörs när vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0