+ och - med Turkiet

Jag tänkte skriva lite + och - med Turkiet ifall ni funderar på att åka dit så ser ni iaf vad jag tyckte :)

+
Solen
Ja solen talar väl för sig själv
Värmen, Det finns nog inget bättre än att gå ut en kväll och det fortfarande är varmt ute
Maten Jag älskar mat, mat älskar mig, turkiet har massa mat
Uteserveringarna Att aldrig behöva vara inne utan bara sitta på en uteservering och höra livemusik nästan varje kväll, så underbart!
Hamam En häftig upplevelse som är skön, bra och ganska billig
Basaren Massa saker, massa gott och billigt
Havet Man flyter som en kork (om man inte heter Johan) och ja jag bara älskar vatten och vad är inte då bättre än ett stort hav!?
Lukterna Det luktar utomlands, det luktar sommar, det luktar bara så gott!
Mys med Johan Att få spendera så mycket tid tillsammans är verkligen en lyx som man inte bör ta för given..
Kläder Jag hatar att ha mycket kläder på mig så så fort vi var inne i rummet slängde jag av mig alla kläder, mer naket till folket!
 





-

Turkarna Dom är precis som surikater, bara dyker upp när man minst anar det och väldigt ofta är så överdriver påträngande.
Turkarna igen Dom gör verkligen allt för att sälja, ljuger osv. Inte så roligt
Pengar Allt var faktiskt lite dyrare än vad jag trodde, men ändå billigare än i Sverige..
Ostbågar I Turkiet fanns det INGA ostbågar, jag menar hur fan tänker dom då!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0