18 november 2010

God morgon folks!
Inatt har jag sovit som en stock, dock drömt massa jobbiga drömmar men det är alltid skönt att vakna upp och inse att dom inte stämmer.. Nu har jag nyss ätit och fixat mig, om typ en kvart ska Johan som är uppe och tvättar få skjutsa mig till lasarettet för jag ska dit och bada med en elev, mycket roligt blir det nog! Kommer vara där ett bra tag för sen ska vi tillbaka till lunchen sen är det bara lite mer än två timmar kvar av min dag..
       Förresten, kofeintabletter, är det någon som har tagit sånna? Jag insåg precis att när jag börjar jobba i västerås så om jag åker tåg eller bil så måste jag nog gå upp nästan senast 05.30 och det vet jag inte hur jag kommer klara. Jag blir sjukt illamående när jag är trött och skit, så jag fúnderar om kofeintabletter kan vara något för mig kanske, skriv gärna om ni vet något om det!

Nej nu ska jag snyta mig och kolla så alla saker är packade och sen är det dags att börja bege mig. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: patricia

jag vet nu hur man ändrar färgen på rubriken! och storleken om du vill ha hjälp så säg till bara :)

2010-11-18 @ 14:37:54
URL: http://perssonpatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0