21 november 2010

Idag vaknade jag vid tio, smög upp och gjorde scones och kokade kaffe till älsklingen sen väckte jag honom och bjöd på en mysig söndagsfrukost med ljus och grejer. Efter det satte vi oss och skrev en inköpslista och en matsedel till veckan, ska kika lite på nätet nu sen ska vi fixa oss och gå och handla. Har en hel del att göra i dag så det är bara att sätta igång, vi hörs senare!

Förresten, Johan sitter och tittar på nintendo wii det röda som är någon specialutgåva dom har just nu, då får man med supermario och det måste ju verkligen vara det roligaste spelet som existerar! Hoppas han bestämmer sig för att köpa det i julklapp till sig själv! Och appropå julkalappar så tror jag att jag har kommit på vad jag ska ge Johan som sista julklapp och då är jag alltså klar så fort jag har fixat det, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0