26 november 2010

Har försökt uppdatera från mobilen flera gånger men inte fan har det fungerat..
På jobbet satt jag iaf med Madde och lyssnade när hon ringde kunder, hon är verkligen the shit, bäst i hela företaget! Efter jobbet sprang jag som en tok till tåget men när jag väl kom fram var det försenat, haha! Sen när jag kom hem åkte Johan och jag till Isak och Sandra för att fira hennes födelsedag i efterhand, träffade nästan hela familjen där också, har saknat alla så sjukt mycket! Efter det drog vi hem till pappa och hämtade min bil, sen blev det köping och kebab. Har nyss moffat massa och nu tittar vi på film, jag är dock inte så koncentrerad utan vill mest sova, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0