50 frågor (Yes jag har tråkigt)

Senaste:
1. Meningen du sa?: Det var jag (som nös)
2. Personen du pratade med?: Peter
3. Du fick sms av?: Linda
4. Du kramade?: Johan
 
Idag:
5. Kläder?: Mjukiskläder, ska snart in i duschen
6. Bättre än igår?: Nope
 
Imorgon:
7. Är det: Söndag
8. Planer: Fira fars dag
 
Favorit:
10. Nummer?: 2
11. Färg?: Har ingen
12. Årstid?: Sommar!!
 
Frågor och svar:
13. Saknar du någon? Jao
14. Humör för tillfället?: Trött och seg
15. Det första du gjorde i morse?: Skrattade åt killarna som sov överallt
16. Vad åt du sist?: En macka
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som inte lyssnar
19. Vem tänker du på just nu?: Johan 
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nej han spelar data hahah
21. Vart reste du sist?: Turkiet <3
22. Vad gjorde du igår kväll?: Tittade på film hos Louise och Jonna
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda tror jag
24. Ler du ofta?: Typ alltid
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Nästan alltid
27. I vems säng sov du i natt?: Min och Johans
28. Vilken färg har din tröja? Grå
 
Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja..
31. Gråter du när du skadar dig?: Det är lite olika på hur ont det gör
 
Lycka:
32. Är du en glad person?: Yes
33. Vad gör dig glad?: Vänner, familj och Johan
34. Önskar du att du var lyckligare?: Nej
36. Kan musik göra dig glad?: Absolut!
 
Kärlek:
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Ja
40. Är du nöjd med det?: Självklart
41. Är du kär?: JAAAAA
 
Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: Ingen
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: När jag var liten, absolut haha
43. Är du en mobbare?: Nej
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: Ja, många gånger!
45. Har du blivit sviken någon gång?: Ja
 
Skolan:
46. Gillar du skolan?: Ja gymnasiet iaf
48. Värsta ämne?: Det var natur på gymnasiet
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Ja...
50. Är skolmaten god?: Ja, på ullvi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0