6 november 2010

Hej bloggen!
Nu har jag äntligen kommit hem till underbara köping igen, haha! Nej men ah nu är jag hemma igen, igår åkte jag ju och hämtade Linda och sen åkte vi hem till Jossan (som dock gav oss fel vägbeskrivning, tur att vi är smartare än så!) och sen nästan direkt drog vi iväg och köpte godis, chips, dipp och kebab. Fast ja kebab ska man verkligen bara köpa i KAK då får man den iaf som man vill. Efter att vi hade ätit så kollade vi på film och sen blev det bara massa mys innan vi somnade runt tre, tror det är rekord för hur länge Jossan har varit vaken på en fredag, haha!
      Idag vaknade vi vid halv tolv och åt och fixade oss och sen drog vi ner på stan en sväng, jag köpte lite transparant puder och dom andra köpte lite annat smink. Efter några timmar på stan gick vi i kylan den långa vägen tillbaka och sen slängde vi oss i soffan när vi kom tillbaka och tittade på film och åt massa godis och grejer, mycket skönt! Och ja sen efter det någon gång packade vi ihop våra saker och drog hemmåt.

Ska sätta mig och läsa lite bloggar nu och kanske dricka lite te eftersom min hals är helt kaos, måste försöka fixa lite mat med eftersom jag bara har ätit frukost idag, dock är jag verkligen inte hungrig men det kommer nog :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0