7 november 2010

Vaknade vid elva idag och hittills har jag bara suttit vid datorn och segat. Känner att jag vill göra något idag men vet inte vad eller om jag orkar, har sovit så sjukt dåligt i natt och vaknat med världens hostatacker till och från så är inte så pigg direkt. Och natten igår kunde jag inte heller sova så bra eftersom jag vaknade hela tiden och hostade osv.

Tror jag ska ställa mig och göra lite frukost nu och se om halsontet, hostan och segheten i huvudet släpper lite så jag kanske kan få hitta på något idag, annars får det bli en heldag här hemma och det är det tråkigaste som finns, jag blir så sjukt uttråkad! Nej, frukost var det ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0