8 november 2010

Idag vaknade jag pigg vid halv nio, småsegade lite och gick sen upp vid nio taget och gjorde frukost och lite sånt. Nu har jag precis mailat ett ställe om jobb och sen försökt få tag i en chef på ett annat ställe, dock fick jag inte tag i honom men eftersom man måste bli kopplad så vill jag inte ringa flera gånger på raken haha, men ska ringa senare igen och i morgon i värsta fall. Funderar på att ringa till ytterligare ett ställe men vet inte vilket nummer det är så får fundera lite till, ska iaf kolla lite på af's hemsida nu om jag hittar något och sen ska jag fixa mig och hoppas på att Anna vill hänga med mig ner på stan en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0