Bra dag!

Vilken bra dag det har varit!
Var ju som sagt ner på stan med Anna och kikade lite, så jag köpte hårinpackning och sånt, sen gick vi hit och socialade ett tag. Efter det drog Johan och jag till "Nyckel" för att titta vart jag ska i morgon, haha missade skylten typ två gånger men nu tror jag att jag vet vart jag ska. 
     Lagade nyss köttfärsås och spagetti med älsklingen, så gott! Ska vila magen en stund nu sen lägga mig i ett varmt bad och köra lite hårinpackning, kropps skrubb och lite sånt som behövs nu när det är kallt och torrt i luften. Kan även behöva göra det så jag slappnar av och kan somna ikväll, förstår inte hur jag ska ta mig upp i morgon, men börjar ju inte fören nio så det är ju inte jätte tidigt..

Förresten, har ni sett min nya design? Patricia har varit in här och grejat lite, tycker det blev riktigt fint! Så tack Patricia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0