En rolig dag börjar gå mot sitt slut

Idag har jag haft en dag där det har varit full fart precis hela dagen, men det har varit riktigt kul!
Började ju dagen med att dra till stan med Louise och titta på julklappar, hittade julklappar till Benjamin, Malin och Agnes och sen en liten sak till Johan. Sen hittade jag även en jätte fin adventsjusstake som jag ska lägga kanelstänger i och sen skära till röda blockljus och ha i, det kommer bli så jävla snyggt!
     Efter flera timmar på stan åkte vi hem till Louise och fikade, tittade på hennes nya kläder och sen fick hon aggera lite sminkdocka åt mig. Drog hem till typ sju och åt mat och sen följde jag med Anna och handlade en snabbis. Har nästan nyss landat i soffan och nu blir det Robinson och slapp hela kvällen.

Förresten, måste ju visa lite bilder från min och Johans 1,5års middag, men slänger upp dom i ett inlägg senare eller i morgon :)


Haha försökte visa hur adventsljusstaken ser ut, men ja typ såhär
kommer det nog bli, får ta en bild sen när jag har tid ist, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0