En så rolig dag!

Hallå!
Kom hem för ett litet tag sen men har suttit och pratat med Anna i telefon och berättat om min dag med barnen på träningsskolan. Det var tydligen tre ordinarie personal borta så har jag tur kanske jag kan få jobba lite nästa vecka med, om dom inte kommer tillbaka då.. Alltså jag har haft så sjukt jävla roligt, jag har ont i kinderna för att jag har skrattat så himla mycket! Har haft tre timmar gymnastik idag blandannat, har spelat lite innebandy och sånt. I morgon ska jag och en elev och bada, ska bli sjukt skönt, dock känns det lite tidigt att börja bada åtta haha!
       Jag känner att jag är så uppe i varv, skulle kunna skriva flera sidor om hur roligt det har varit men det är svårt att förklara utan att gå in för mycket på saker och ja det är svårt att förstå hur kul det är om man inte har jobbat med liknande saker.

Nu vill jag fortsätta hitta på saker men vet inte vad, ska försöka få med Johan på att hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0