FY FAN VILKEN BRA DAAAAAG

HAR JAG SAGT ATT DET HÄR ÄR EN BRA DAG ELLER!???
Blev uppring från jobbet i västerås för en stund sen och jag har fått jobbet där, börjar på måndag!! Det känns som att det verkligen rullar på nu, jobb resten av veckan, säger upp mig på fredag och på måndag börjar jag på Swemedia, känns tråkigt att säga upp sig här efter tre dagar men en heltidstjänst väger ju verkligen mer än en vikarietjänst, även om det är roligt! 

Jobbet för dom som inte vet är som medieförsäljare, jag ska sitta på ett glassigt kontor med ca 20 andra ganska unga personer och ringa runt till företag och sälja saker, tror det kommer bli riktigt roligt och en kul utmaning. Wihuuu jag är så jävla taggad!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0