Hemma från joppet

Sådär nu är jag hemma igen och har hunnit få i mig lite mumsig mat som älsklingen har lagat. Det har rullat på bra på jobbet idag, dock har det varit en hel del telefonstrul så vi har fått tagit "rast" hela tiden, men det är ju också helt okej haha. Idag fick vi veta hur vi jobbar under jul också, vi jobbar halvdag den 23e och sen är vi lediga till den 4e januari, känns så skönt att få vara ledig! Sen berättade Alex också att dom flesta säljer första gången efter typ två veckor och vi har ju bara ringt i 1,5 dagar så vi behöver ju inte stressa ihjäl oss över det..

Nu ska jag kika runt lite på nätet och sen ska jag bara slappa ikväll, inga måsten alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0