Hemma hos Lanpojkarna

Nu har jag nyss kommit hem efter en sjukt rolig kväll med Jonna och Louise, vi har skrattat så jag har kramp i magen, haha! Johan har ju killarna här och dom har typ fortfarande inte kommit igång med spelandet, bra lankväll lixom hahhaha! Men ja, ska snart lägga mig tror jag men lär väl sova med öronproppar så slipper jag höra killarnas försök till manliga vrål..

Och förresten, Ett stort GRATTIS till min Älskade Linda som faktiskt fyller år idag! (klockan är ju över 00.00) Hoppas du får en underbar dag och en rolig kväll gumman! ♥


Kommentarer
Postat av: Cpkaeso

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-06-08 @ 08:40:02
URL: http://cpkaeso.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0