Hemma igen

Nu är jag hemma igen i min nästan igensnöade lägenhet. Först stretade jag i motvind hela vägen till Louise och sen vidare till Anna (Louises mammas kompis) och där bakade vi lussekatter och fikade. Sen gick Louise och jag ut med hunderna och gick i stormen i typ 40 minuter och sen hem till henne där vi har slappat och bara tagit det lugnt. Blev upp-plockad av Johan för typ en halvtimme sen och nu har vi lagom hunnit in och jag har fått igång all mat på spisen.

Ikväll får det bli en mycket lugn kväll, känner mig febrig och har hostat konstant hela dagen så börjar bli hes och skit. Så det blir mysigt att se snön yra runt ute och sitta inne i soffan med tända ljus och bara mysa ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0