Hemmafix

Oj oj, nu har vi städat som tokar här hemma, betalat räkningar och varit iväg och handlat, så sjukt fint har vi det nu! Mitt i allt har jag haft sjukt ont i magen också, lagom kul..
     När vi var iväg och handlade övertalade jag Johan att köpa en liten påse med skumtomtar, det är så himla gott! Gick och åt på vägen hem från affären sen, haha.

Nu ska jag kika runt lite på datorn sen ducha och efter det börja laga mat, ikväll ska vi äta naco tallrik, mums! Johan sitter förövrigt och tittar på två olika fotbollsmatcher, en på datorn och en på tv'n, haha fattar inte hur han orkar koncentrera sig på en match ens.. :P



Jag säger alltid att skumtomtar smakar
som kärlek, och det gör dom verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0