Jag överlevde!

Yes, Anna och jag tog oss både till västerås och hem oskadda. Först shoppade jag lite julklappar, hittade en till till Johan, en till till Stina, sen en julklapp till Elin från Johan och sen en present till Linda. Anna hittade ett par as snygga skor också! Efter lite shopping gick jag på mötet om jobbet och det verkade faktiskt riktigt roligt, var typ mest ungdommar som jobbade där och det var endast under dagtid vilket inte är så vanligt, så dom skulle ringa och så får vi se hur det blir. Får jag jobbet så börjar jag om typ två veckor tror jag. Haha ja och alltså jobbet är som mediesäljare, så man ringer runt till företag och säljer saker.
       Lite senare gick vi till donken och tog en chicken wrap och vilade benen innan vi åkte hem igen. Nu ska jag sortera tvätten för snart börjar vår tvätt tid, sen sen jag laga lite mat och slappa, min förkylning vägrar försvinna så ska försöka vila bort den lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0