Min dag hittills

Anna och jag kilade ner på stan förut och jag lyckades köpa julklappar till Louise och efter det hämtade vi upp Johan och nu har vi veckohandlat igen. På willys bjöd dom på pepparkakor med ädelost på och det var så sjukt gott så jag köpte osten men får ju inte äta pepparkakor än så äter det på rån ist, fortfarande sjukt gott!
    Just nu så kokar potatisen på för fullt, ska fixa mos och köttbullar och lite stekt lök till kom jag på att jag vill ha. Efter det så ska jag skicka ut mail till alla jobb jag har sökt med ett nytt cv tror jag..

Haha förresten, när jag var nere på stan med Anna så ringde en kille från ett jobb jag sökt idag, så på onsdag ska jag på möte om jobbet. Dock har jag totalt glömt vad det var för jobb och han sa det aldrig så jag måste leta igenom min mail efter vilket jobb det är jag ska till, haha så knasigt men ganska typiskt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0