Min dag so far

Har haft en en riktigt bra dag idag!
Började dagen med kalas på jobbet för en elev som fyllde sen har dagen rullat på ganska fort, slutade vid ett och klockan två åkte Johan, jag och Anna till västerås. Jag hittade sista julklappen till stina, sen julklappar till Elisabeth och en almanacka åt mig inför nästa år, Johan hittade en fin julklapp till sin mamma med. Så nu har jag handlat julklappar till alla, dock ska jag köpa typ en grej till åt Johan tror jag.. 
      Efter det drog vi till jula och köpte lite saker åt deras pappa och sen drog vi till max och käkade, sjukt gott! Nu har vi nästan nyss landat hemma, tror vi skjuter upp bion till i morgon kväll, dock vet jag inte om jag vill ta det lugnt bara eller om jag vill hitta på något ikväll haha!

Förresten, idag när jag skulle gå hem från jobbet sa personalen att om jag inte trivs på det nya jobbet så skulle jag skriva upp mig på vikarielistan så skulle dom ringa mig direkt, känns bra att ha en reservplan iaf!


En sån här förpackning råkade visst följa med hem också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0